Steven Tyler singing the National Anthem.

Jag måste få kommentera Melodifestivalen lite; Jag äääälskade Loreens låt! Och Dead By April var också rätt bra, så jag är nöjd med Globen-finalisterna. Vi kunde ju dock skickat några andra till andra chansen.

Jag har inget intressant att dela med mig utav från idag. Skrev precis lite text angående alla ''kaos'' runt Steven Tyler när han sjöng den amerikanska nationallåten. Han ''failade'' och ''sjöng falskt'' och ändrade text. Alla vet att de påståendena inte är sanna. Alla kan höra att han inte sjöng falskt. Han är sångare i amerikas största rockband av en anledning. Han är en legend av en anledning. Jag skulle precis klistra in klippet här, men det verkar inte finnas någonstans på youtube längre. Vafan? Imorse hittade jag en video där han ''möter'' kritiken och svarar på alla frågetecken. Jag säger precis som Steven; If they don't like it, too bad!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback