Torsdag & helg.

Hallå! Nu har jag gått på helg! Eller ja, jag gjorde det för några timmar sedan. Det är rätt gött! Har ingen aning om vad jag ska göra imorgon. Blir antagligen att bara lata och spela gitarr. Jag har några cover-idéer nu som jag tror kan bli rätt häftiga och bra. Vid fyra tiden ska jag och Evlina till stan. Jag lovade att följa med och hålla henne sällskap när hon skulle klippa sig!
För en liten stund sedan gick Evlina & Ellinor hem. De kom till mig för att kolla på The Human Centipede 2. Ville egentligen inte se den, så jag tänkte att jag kunde spela lite elgitarr, då pappa faktiskt lärt mig spela en ny Aerosmith-låt, men batterierna i hans pedal var slut.. Så, jag såg på den iallafall, haha.

På lördag så ska min familj och grannarna ut och bowla! Det ska bli rätt kul, det var ju faktiskt inte så längesedan! Men jag klagar ju inte. Och sedan på kvällen ska vi såklart se Melodifestivalen! Är så taggad!

Hoppas ni haft en fin vecka än så länge!

Comments
Evelina Sjöstrand

Jag såg typ bara en kvart på the human centipede, alltså ettan, och jag blev extremt illamående av den. Vad jag har hört så är tvåan mycket värre, har aldrig ens tänkt tanken att jag ska se den! Usch!

2012-02-03 @ 09:48:45

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback