Trust me, I'm Dr Ozzy!

Hallååååååj! 
Som tidigare sagt; jag har haft en jättekul vecka uppe i Kalmar! Jag var hemma vid halv nio ikväll, och hann faktiskt se lite på Dennis nummer i The Voice. Dennis har varit vikarie i matte på Mega Musik i min klass när vår riktigare lärare, Peter, var på turné med sitt band! Så, jag skickade iväg en röst på Dennis för att han sjunger jättebra. Tycker ni också ska göra det! 
Förresten, mer om dagarna hos My imorgon!

När jag kom hem hittade jag en ny bok på mitt bord. Jag hade sett den förra veckan inne på Bokia när jag och mamma kollat lite. Trust Me, I'm Dr. Ozzy'' heter den, och är skriven av Ozzy Osbourne som ni kanske förstår. Den verkar vara jättekul! Har inte riktigt förstått vad den handlar om, men jag kollade lite snabbt i den och han ska tydligen ge ''råd''. Tror att jag ska börja läsa den redan ikväll.. Jag läser ju Keith Richards boken just nu, men den är så långtråkig! Den är jätteintressant och så vidare, men kapitlena är så satans långa! Dessutom önskar jag att jag hade köpt den på engelska.. Men boken jag fick nu är på engelska. Dock vet jag inte om jag vågar läsa den nu, det kan vara kul att läsa den i lagom tid tills jag ska se Ozzy i början av sommaren.. Fast.. Jag kan ju läsa två böcker samtidigt... Äh, jag tror jag börjar på den nu! 

Ska faktiskt börja lite nu när jag laddar upp inför första avsnittet från säsong ett av Criminal Minds. My har smittat mig! Haha. 

Comments
sara

nice blogg :)

2012-02-24 @ 23:45:57
URL: http://nattstad.se/shansson

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback