Workout.

Jag är helt inne på att börja träna. Jag och mamma har länge pratat om att börja gå och gymma, och nu har vi kollat upp lite priser på Friskis Och Svettis och hittat något som passar oss! När vi ska komma igång vet jag inte riktigt än, men jag hoppas på nästa månad eller iallafall så snart som möjligt. Man vill ju se bra ut i sommar! Jag ska inte träna för att jag vill gå ner i vikt, verklligen inte! Jag är faktiskt nöjd med min kroppp, ibland känns det som att jag kan trycka i mig massa gott utan att gå upp så mycket i vikt. Det jag vill få ut av träningen är en snyggare kropp, en hälsosam kropp. Jag vill hålla mig i form, i bättre form än vad jag gör. När jag är med på idrotten så orkar jag inte ens vara med på hela uppvärmningen. Jag får spykänslor och kan inte vara delaktig i resten av lektionen. Så dålig kondis har jag! Men det ska vi ändra på! Jag vill ju stå på scen, vill kunna röra mig och sjunga samtidigt utan att.. Ja! Ni fattar!

Jag hoppas att, när jag börjar träna, jag får en sån tränings-kick och bara vill träna hela tiden! Har ju hört/märkt att det är många som får sånna kickar!


Comments
Eve

Jag hoppas det är snart för jag har fått lusten att träna ! Det kommer bli grymt kul att träna med dig !! :D <3 smsa när du ser detta xD

2012-02-19 @ 09:05:22
Hanna

Åh tack så jättemycket! :)

2012-02-19 @ 17:04:54
URL: http://socolorful.blogg.se/
My

Sv: Thank you, och jag håller mina tummar med! Det får liksom vara nog nu.

2012-02-19 @ 18:25:10
URL: http://obviousimaginations.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback