3 frågor- 3 svar!

Vad är din favoritsport?
Svar: Jag är inte riktigt en sportmänniska, helt ärligt.. Men, om jag måste välja en sport så blir det nog dans. För det räknas väl som en sport? Jag har iallafall hört att det gör det. Jag har hållt på med dans rätt länge. Jag dansar dock inte nu, och jag kanske inte är så jätteduktig, haha. Förutom dans så tycker jag om att rida, fast jag är rädd för hästar, pingis och badminton!

Hur ska en kille vara för dig?
Svar: Jag har inga direkt speciella riktlinjer, haha, om hur en kille ska vara. Det finns folk som kan vara väldigt lika de som jag är kär i, men jag faller inte för dom. Så jag vet inte riktigt vad det är jag faller för. Dock så vet jag att jag vill ha en pojkvän som är omtänksam, seriös med vårt förhållande och livet, och han ska ha tid med mig. Det är inte så att jag vill att han ska sätta mig framför sina drömmar och sånt, men han ska ändå ha tid med mig. Så det finns faktiskt inte så mycket man kan göra för att få mig på fall. Jag faller av mig själv, haha!

Vad är din favoritfärg? :D
Svar: Haha, min favoritfärg är orange!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback