Aerosmith Live in Japan.

Hallå! 
Jag tycker det är så skönt att det är torsdag idag! Nu är jag van vid att det känns som fredag när det egentligen bara är torsdag, och det är ju för att jag är ledig varje fredag, förutom en gång i månaden. För att ''fira'' detta (haha!) så har jag laddat ned en live-dvd från Aerosmith! Den heter Aerosmith Live In Japan och är inspelad år 2002 tror jag. Ska bli så roligt! Hehe. Har alltid velat ha en live-dvd från dem. Jag har.. Bara inte riktigt orkat gå iväg till en musikaffär. Den närmaste ligger i Helsingborg.. Och där är jag ju varje dag, men ja.. Vi får se när jag får pengar!

Det enda negativa är att jag fortfarande har ont i huvudet. Har haft ont lite då och då sen i söndags. Vafan?!

Comments
Ptolemeios

Jonnyabstinens... ;)

2012-01-26 @ 20:47:59

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback