Headache.

Halloj. 
Jag vet att jag har varit väldigt ''off'' nu de senaste dagarna. När jag sov hos Evlina i lördags, så vaknade jag mitt i natten över att jag behövde springa in på toaletten och spy, men eftersom jag är så envis som jag är när det gäller just det, så vann jag över min mage och kunde ligga kvar i sängen och somna om. Dock så gav min kropp tillbaka, och den ger fortfarande sin hämnd. Jag har haft ont i huvudet sedan söndags, och ja.. Det verkar inte vilja gå bort. Åkte hem efter första lektionen i skolan igår. Idag klarade jag mig rätt bra, men vid lunchrasten fick jag ont igen. Dock så bestämde jag mig för att inte åka hem. Vi får se hur det blir imorgon, har ju idrott då också. Jag vill iallafall inte ha den satans huvudvärken längre, den är jobbig nu. Mamma tror att det är järnbrist som gör det.

Förutom detta så är det mesta helt okej, faktiskt. Började på Black Sabbath-låten idag på repet, så nu får jag sjunga lite. Hehe. Har lärt mig första versen och nästan hela andra versen också. Jag måste plugga. Har nog en del att göra till torsdag.

Ha det fint!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback