I have no life.

Min blogg suger för tillfället. But I can't help it.. Jag skulle ha gått ut lite idag och fotat med objektivet jag fick i julas, men när jag vaknade så var det grått ute.. Och sedan har jag bara inte orkat. Jag har gjort absolut ingenting idag. Jag har fått påminna mig själv om att det faktiskt har varit lördag idag, och inte söndag. Men nu slog klockan precis tolv, så ja.. Nu är det ju söndag.
Det är himla störigt att jag inte kan somna när jag går och lägger mig. Det har ju blivit många sena nätter här hos pappa. Övertalade mig själv att gå och lägga mig tidigt i torsdags eftersom vi skulle på kalas igår, men nej.. Då kom grannarna och vi somnade inte förrens vid fyra på morgonen. Och jag försökte gå och lägga mig tidigt igår också. Vid halv två kanske, somnade dock inte förrens efter tre.. Så jävla irriterande! Så.. Vad har jag mer att testa? Att dygna? Då skulle inte mamma bli glad.. Men jag skulle dock få det lättare att somna imorgon! (eller ja, det blir ju ikväll..) Och det gör ju inget att jag är trött imorgon, för jag är ju ledig på måndag också. Dessutom är jag hungrig.

Jadå, det blev en del babbel här, känner jag. Men jag har ju inget annat att dela med mig utav. Mitt livs stora problem just nu är följande; Ska jag fortsätta spara till en iPhone 4s, eller ska jag bara spara ihop pengar tills jag hittar något snyggt och bränna allt på kläder och skor? Jag vet inte, men jag är inte lika motiverad att spara till en iPhone, men jag behöver den lika mycket som förr.. Jag får se. Jag fyller ju år i juli också, haha. Bara jag som är så jäkla taggad tills sommaren?

Ja, förlåt för att ni fick stå ut med allt detta. Jag kanske raderar detta inlägget senare..


Comments
inspireme ❀

Längtar också till sommaren! :)

2012-01-08 @ 09:30:47
URL: http://inspireme.spotlife.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback