Kort hår.

Hallå! Är sitter jag och skriver med en ny frisyr! Haha. Jag har det uppsatt för tillfället för att det annars bara flyger runt i ansiktet på mig. Och det är något med söndag som får mig att bli lättirriterad!
I vilket fall som helst, det var mamma som klippte håret på mig idag. Det har hon nog aldrig gjort förut, haha. Det blev iallafall rätt mycket kortare än vad vi tänkt oss, men jag trivs faktiskt i det! Jag funderade faktiskt på om jag skulle passa i så kort hår för några dagar sedan. Det blir inte snyggt med mittenbena, men snedbena passar perfekt! Som ni ser på bilden så är det bara några centimeter längre Angelica Blicks hår.. Och hennes hår är jättefint! Photoshopade mig faktiskt blond igårkväll, men det var inget för mig, hehe...

Ha en fin söndag!

Comments
Neliiizh

Du har ju typ lika långt hår som mig nu! :o

2012-01-15 @ 17:03:48
URL: http://onlyneliiizh.blogg.se/
Felicia

Du passade jättebra i det ju! :)

2012-01-15 @ 18:22:00
URL: http://faliciabanan.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback