Lack of fantasy.

Hallo! Här sitter jag.. Och har inget speciellt att berätta. Har varit i skolan, som vanligt. Är trött, som vanligt. För trött för att fota, som vanligt. Igår efter skolan gjorde jag iallafall något kul! Jag och Evlina trallade ner till stan i Helsingborg, och jag fick med mig en blus, en hårklämma och ett par örhängen hem! Ska fota det imorgon. Om jag orkar. Och om det är lite ljusare när jag kommer hem. Slutar ju tidigare på onsdagar.
Annars har det inte hänt så mycket mer. Somnade framför tvn i väntan på mat när jag kom hem. Vaknade vid sex tiden då jag fick min mat. Jag är trött igen, men jag ska se del 3 av Hårdrockens Historia på SVT sedan. Det sänds idag, kvart i elva på 2an, tror jag! Såg del 2 i skolan idag. Aerosmith, jag blev glad! Och just det, jag gjorde omprov på Sutioteknikprovet idag. Fick ett C. Glad tjej! Men trött..

Ni får en bild jag publicerade igår!


Comments
My

Sv: För att det är vidrigt. Så vidrigt. Hon klippte så jävla mycket, och jag har kämpat som fan för att det ska växa. Det var så jävla bra. ALLT MED MITT HÅR VAR BRA. Och hon förstörde det. Trots att jag var så satans tydlig. Så jävla tydlig.



Nu måste jag platta det, tål inte att se mig själv med håret utsläppt. Bara tanken på det får mig att börja gråta. Jag hatar det.

2012-01-19 @ 18:46:02
URL: http://obviousimaginations.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback