New Year's Eve.

God eftermiddag, haha!
Antar att jag får berätta lite om igår kväll då.. Jag, Evlina och Julia kom till Sebastians fest runt tjugo i åtta. Det var mycket trevligt! Hade roligt osv. Sedan vid halv tio så sa Sebbe att alla behövde städa undan eftersom hans föräldrar skulle komma hem redan vid elva (de hade sagt 2-3 tiden förut..) så alla typ städade och gick sedan in på hans rum som är rätt stort.. Men sedan stack typ alla hem. Jag var lite nere då, jag var lite ledsen över en sak. Men det löste sig hemma hos Evlina! Haha. Så, vid tolvslaget var jag och Evlina hemma hos henne. Vi sprang runder i huset och gjorde några grekiska traditioner som de gör på nyårsafton. Det var rätt spännande!
Jag tänkte dra med min kamera till festen, men jag är faktiskt ingen bra mingelfotograf. Jag vågar typ inte ta bilder på folk så.. Den fick stanna hemma!
Hoppas ni allihopa hade en fin kväll. God fortsättning på det nya året!


Comments
V

1. Vad är din favoritsport?

2. Hur ska en kille vara för dig?

3. Vad är din favoritfärg? :D

2012-01-02 @ 00:02:51
URL: http://www.biffen2011.devote.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback