Oh, happy day.

Hejsan! Min bloggning suuuuuhuhuhuger just nu. Men det struntar jag nästan i. Jag har varit med mina fina vänner hela veckan, och det gör mig glad. I måndags var jag ju med Natalie och träffade även Moa och Wigge en stund, igår var jag på bio med Evlina och på kvällen sov hon över hos mig (vi gick aldrig på festen) och idag var jag med Evlina och Natalie. Vi följde med Natalie ner i stan när hon skulle pierca sig. Hon skaffade spiderbite, det är rätt snyggt! Sedan flummade vi lite hemma hos Natalie..

Jag har faktiskt tänkt lite på några inlägg som jag kan göra.. Just det, vad tycker ni om The Voice? Såg ni det? Jag tyckte det var sjukt bra! Fastnade för två röster faktiskt..

Dessutom har jag hört att Aerosmith ska släppa album detta året, och efter det blir det förhoppningsvis turné! Om de kommer till Sverige så kan ni ju gissa vart jag kommer befinna mig...

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback