Öppet Hus.

Hallå! Jag sitter här, som vanligt, och är onödigt trött och hungrig. Vi ska äta kinamat idag. Hoppas vi ska äta snart, haha. Var ett tag sedan vi hade så god mat! Friterad banan.. Har varit sugen på det i typ två veckor nu!

Jag drog med min familj på öppet hus på min skola idag. Det var trevligt! Trodde där skulle vara lite mer folk, men jag antar att de flesta var på det de hade innan jullovet. Träffade Evlina och Ellinor där och bara gick runt. Kollade på lite folk som uppträdde. Vi stannade inte så länge, utan åkte vidare till Ikea och Bauhaus. Ikväll ska jag till Evlina och sova där. Ellinor är också där, så vi ska väl ha lite utav en tjej-kväll! Ska bli grymt trevligt, eftersom det var länge sedan sist!
Och som ni märker så har jag haft lite bloggtorka denna vecka. Men det har jag ju alltid när jag är hos pappa så det är inget nytt. Inget speciellt händer just nu, och jag har inte särskilt mycket inspiration och motivation för att ta med kameran ut på en rundtur. Men det kommer väl när det börjar bli just ute.

Ha en härlig kväll!


Comments
Anonym

Hej! Var gärna med i min tävling där man kan vinna varor upp till 200 kronor! Klicka här för att komma dit: http://shoemania.se/2012/february/tavling-vinn-varor-varde-200-kronor.html

2012-02-03 @ 21:17:20

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback