Some music is like sex to my ears.

Hallååååå! Mår ni bra? Jag mår sådär. Åkte hem från skolan idag, igen. Denna gången vid lunch. Just nu har jag lite ont i huvudet, och jag funderar på om jag ska till skolan imorgon eller inte. Jag är så satans trött på denna j*vla huvudvärken nu. Vad är detta, egentligen?! Brukar aldrig ha huvudvärk så ofta! Jaja, det måste ju gå över någon gång.. Ska nog ta något som hjälper sedan.. Typ, en brustablett. Frågan om jag ska till skolan imorgon eller inte är för övrigt kvällens i-landsproblem.

Men det var inte det jag skulle prata om nu. Jag kollade in lite klipp idag på Youtube. Det händer allt mer sällan nu, jag använder nästan bara Spotify. Men jag skulle lyssna på Joe Perry's cover av Bob Dylan's Man Of Peace, och sedan kollade jag in klippet där Steven Tyler sjunger den amerikanska national sången. Det har blivit rätt mycket prat om det klippet, för att Steven sjöng fel text. Okej, jag håller med till viss del att det inte är bra att man sjunger fel text på national sången, men nu gjorde han det, och han gjorde det proffisionellt också.
Det var inte det heller jag skulle prata om, egentligen. Haha. Skulle bara säga att jag.. Känner mig annorlunda på insidan när jag hör denna låten. Det är antagligen en utav de bästa låtarna genom tiderna. Fast, det är ju alla Aerosmith's låtar på sitt vis.. Jaja, njut här nu av detta sköna klipp!


Aerosmith-Cryin'


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback