The Human Centipede 2.

Hallå!
Jag har varit med Evlina idag! Jag gjorde pannkakor precis innan hon kom (okej, de kanske inte kan kallas pannkakor, för det blev mer.. smetklumpar. Haha.) så vi åt dom när hon kom! Vi hade Nutella på dom iallafall. 
Sedan såg vi på Kommisarie Späck, som jag visserligen sätt tidigare. Sedan såg vi The Human Centipede 2 och det är nog den sjukaste filmen jag någonsin sätt. Den är sjukare än Saw. Ettan är egentligen ingenting jämfört med denna. Jag förstår att den är bannlyst, haha.

Nu sitter vi och kollar på roliga klipp på youtube och skrattar. Hehe.

Comments
My

Sv: Det kanske jag kan!!! Låter ju askul! Vill mest se dem på Download bara för att jag kan, men asnice, kan se om jag kan!! :D

2012-01-27 @ 20:58:10
URL: http://obviousimaginations.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback