Chill day.

Jag måste få börja med att berätta hur rolig gårdagens föreställning var! Jag tror knappast att det är möjligt att åka och se en föreställning med Eva Rydberg utan att skratta! Och Björn Kjellman var sjukt bra. Jag satt där mitt i publiken och önskade att jag också fick vara med och spela teater där uppe. Något som förvånade mig var att han som spelar Måns i Mysteriet På Greveholm (han som blir ihop med Melitta, kommer inte ihåg vad han heter på riktigt) var även med! Och även han var otroligt duktig och rolig! Men något som gjorde mig ganska besviken när jag kom hem var att denna föreställningen inte kommer att visas på tv. Dock så hoppas jag på att den iallafall kommer ut på dvd så att man kan se den hemma också.
 
Annars är jag inte så pigg på livet idag. Har värsta pms-humöret idag. Det är, för en gångs skull, fint väder och varmt ute. Och det var tvunget att vara så idag. När jag har pms och inte har lust att steka i solen. Haha. Life's a bitch, sometimes. För övrigt så är jag inte pigg på någonting idag. Jag vill inte fylla år på tisdag (fast jo, det vill jag. Bara mitt humör som inbillar sig att jag inte vill), jag vill inte att det ska vara Landskronakarneval till helgen. Jag vill inte att det typ ska regna varje dag. Jag vill bara stänga in mig i vårt hus, skicka iväg familjen någonstans, att solen ska övergå från varma solstrålar till hagel och storm, ligga och slöa i soffan med en bra film på tvn och massvis med god mat i kylen. Det hade varit något, iallafall för stunden.
 
Jag ska strax hem till mamma. Får ha en lugn kväll där och hoppas på att jag mår bättre imorgon. Ska nog inte hitta på något speciellt. Hoppas iallafall att ni mår bra!
 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback