Kommande veckan.

Halloj på er!
Jag tänkte bara göra ett litet inlägg där jag bara allmänt babblar och berättar lite vad som kommer hända i den kommande veckan..

Imorgon ska pappa eventuellt beställa ett par skor till mig (visar senare!) och sedan ska jag och mamma iväg till Väla eftersom jag har presentkort där. På tisdag ska jag till tandläkaren, och sedan eventuellt följa med Natalie när hon ska pierca sig, och på onsdag så tror jag att jag och mamma ska till Ullared! Är inte säker, men jag tror det! Och sen nästa vecka igen ska jag och familjen till Liseberg och se Alice Cooper! Ska bli så fett!

Måste även försöka fixa lite med min design. Den är så fruktansvärt tråkig! Kanske byta bakgrundsfärg och header och lite sånt smått.
Hittar jag något fint på Väla imorgon så slänger jag upp det här! 

Bjuder så länge på en bild på mig när jag, Evlina och Natalie köade i Helsingborg i torsdags!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback