Lite nytt.

Hallå!
Sitter i min säng med datorn i knäet och är otroligt trött. Har precis tagit bilder på lite grejer som jag fått den senaste veckan. Inte världens finaste bilder, men vem bryr sig. Orkar inte anstränga mig, haha.

Har iallafall varit ute och handlat idag med mamma. När vi kom hem så gick jag ut och solade. Imorgon ska vi till stranden och vara där i princip hela dagen, så då hoppas jag att jag får mycket färg. 

Hoppas ni har det fint och njuter av sommaren! På torsdag är det Rix Fm, woho!

Bild 1: Presenter från tjejkvällen. Några armband, fotband, bok (The Heroin Diary av Nikki Sixx), body butter och halsband.
Bild 2: Presesenter från mamma när hon var i Oskarshamn. En bricka och servetter.
Bild 3: Två böcker jag köpte förra veckan. L.A Candy av Laruen Conrad och Shut Up And Give Me The Mic av Dee Snider.




Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback