Rix Fm Festivalen 2012 (Hbg & Loreen.

Hallå!
Har precis redigerat klart lite bilder från gårdagen! Fick inte så många bra bilder på Robin, tyvärr! Och Dead By April hade ställt in, så det var ju lite tråkigt. Loreen var ganska så svår att fota också, tycker jag! Men kvällen var sjukt grym, trots att jag bränt mig på baksidan av benen, vänstra armen och lite i ansiktet. Usch. I övrigt så fick jag autografer av Broken Door (som jag nu har sett ca 6 gånger!) och Moa Lignell! Fick även ett snyggt Rix Fm-nyckelband för att jag gillade Rix Fm Festivalen på Facebook, och en ros av den ena i Broken Door! Inte dåligt!
 
Här kommer iallafall lite bilder. Hoppas ni gillar dom!
 
Frida Amundsen:


Amanda Fondell:


Broken Door:


Darin:


Molly Sandén:


Moa Lignell:


Loreen:
 
 

Comments
Emelie

Shit så grymma bilder!! :D

Svar: Tack så mycket! :D
josefinborgman.blogg.se

2012-07-27 @ 23:07:18
URL: http://www.linneafea.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback