Tjejkväll imorgon!

Känns som att jag inte varit inne här på över en vecka, trots att jag skrev ett inlägg i tisdagsnatt!

Iallafall, har inte så mycket att komma med. Ville bara skriva lite för att fylla ut. Detta inlägget kommer troligen att tas bort. Sitter iallafall just nu med Evlina och spelar Sims 3, och fixar det på pappas dator. Försöker iallafall. Håll tummarna! Imorgon ska jag få tillbaka min iPhone 4s och sedan är det tjejkväll hemma hos mig! Kommer bli supermysigt! Just det, vi hade kalas idag också! Dock bara farmor och farbror med familj som kom. Men det var supermysigt! Alla andra kommer på söndag!
 
Vi hörs, ha en fin helg! Ska försöka ta lite bilder på tjejkvällen!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback