About Ozzy & Friends last night

Hejsan!
Fy satan vad grymt det var igår! Hade ganska bra sittplatser, dock så satt vi för långt ifrån för jag skulle få bra bilder, men istället har jag filmat tre klipp som jag nu håller på att redigera och lägga upp. Tar sjukt lång tid, men förhoppningsvis kommer dom upp imorgon eller så. 

Förband var Black Label Society, som har Zakk Wylde på sång och gitarr. Dom är ganska okej, dock inget jag sitter och lyssnar på hemma. Har sett dom en gång förut också, förra året på Sweden Rock. När Ozzy klev på så var det så jäkla mäktigt! Egentligen hade jag velat ha ståplats, men det var faktiskt hur kul som helst att se alla galningar hoppa omkring och hålla på där nere, haha! Sjukt mycket folk, men jag trodde det skulle vara mer.. Efter ett tag steg iallafall Geezer och Slash på scenen, och det var nog då det var mest drag i hela showen! Så jääääkla mäktigt! De var med på några låtar, och sedan steg Slash av och Zakk på igen och sedan avslutades hela konserten med Paranoid! Lite förvirrande att det inte framstod helt klart att det var ett extranummer, men det var det. Om jag minns rätt så gick alla av scenen då förutom Ozzy, som fick publiken att skrika ''one more song''.
Tills jag är färdig med videosarna kan ni få se en bild på tröjan jag fick igår på konserten!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback