Fashiolista.com

Jag tänkte tipsa er om en ganska rolig sida som Natalie visade för mig! Det är en ganska bra sida för de som gillar mode, helt enkelt! Sidan heter Fashiolista, och det handlar i princip om att man ska gilla massa kläder, skor, smycken, accessoarer och sånt. Det är faktiskt roligare än vad jag förväntade mig! Man kommer igång ganska snabbt också. Du får välja vilka typer av stilar du gillar, och så hittar den lite random folk som också gillar den stilen, och så följer du dom automatiskt (givetvis kan du sluta följa dom om du inte vill följa dom). Kanske inte låter så roligt, men det är ganska roligt! Sedan kan du även, om du kollar på kläder eller något på någon hemsida, så kan du enkelt och smidigt ''ladda in'' de sakerna på Fashiolista! Så, du kan i princip ladda in vilka plagg du vill och sånt! Jättesmidigt! Dessutom kan du ladda ned deras gratis-app i mobilen.

Om ni vill bli medlem, så kanske ni kan följa mig? Josefinborgman heter jag där, och om du vill komma in på min profil direkt så kan du bara klicka på mitt namnet om du inte vill gå in och söka. Jag gillar pretty much de grejerna som jag vill ska finnas i min garderob. ;)

Om du redan har ett konto där så kan du väl kommentera vad du heter så jag kanske jag kan börja följa dig? 
Ha det fint!
(Kanske låter som att jag gör reklam för dom nu, men jag tänkte bara att det kunde vara kul att dela med sig av det roliga!)


Comments
Semlan-Foto

sv; Åh tack så mtk va glad jag blir :D



bloglovinbyte? :)

2012-06-20 @ 10:12:29
URL: http://semlanofc.blogg.se/
Semlan-Foto

sv; Följer dig nu säg till när du följer mig :D

2012-06-20 @ 17:44:12
URL: http://semlanofc.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback