Good times.

Hallå på er!
Hur har ni haft det i midsommar? Jag har haft det väldigt bra! Var och firade hos mormor och morfar med mamma, Hult, min bror, moster, hennes man och min kusin! Och mormor och morfar såklart! God mat och fint sällskap. Morfar drog fram dragspelet. Det var ett tag sedan! Men det är alltid så roligt och fint när han spelar, för han är en riktigt bra musiker. Det ligger i blodet! Dragspel är ju också, enligt min åsikt, ett utav världens coolaste instrument. Man blir så rörd när han spelar de lite sorligare visorna, när mamma och moster börjar lipa och även morfar! Spelade in en video när han spelar, mest som ett minne att ha för mig själv. Men jag tog en bild iallafall!

På kvällen åkte vi in till tivolit i Borstahusen. Fick två armband av mamma som jag kan visa senare. Sedan stod vi rätt länge och kollade på Pedalens Pågar när de spelade. Riktigt bra! Sedan åkte jag och min bror hem till pappa där festen fortsatte till klockan tre inatt..

Idag stack jag och familjen ut till tivolit igen. Där träffade jag Evlina, Natalie och Elias. Vi köpte mega-pannkakor med Nutella och banan. Mums! Sedan fick jag ett jättehäftigt linne av Hult som jag också ska visa er! Nu har jag och min familj sett filmen 21 Jump Street. Personligen tycker jag att originalserien är bättre, men den var ganska rolig!

Hoppas ni haft det fint!
Förresten, kom även på en kul idé! Tänkte bara göra det på Tumblr först, men jag kan göra det här med. Tanken var då att jag ska göra enskilda inlägg om människor jag ser upp till! Kan bli ganska kul, eller?

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback