Michael Jackson; forever a hero.

Tänk att just idag är det tre år sedan han försvann. Hela världen stannade till. När jag skriver detta kollar på This Is It som går på tv3. Jag vet att det inte är förrens imorgon (när detta publiceras) som det är tre år sedan. Men jag vill inte vara ledsen då. För jag vet att han inte vill att vi ska vara ledsna. Men This Is It är fortfarande väldigt rörande, och kommer alltid att vara det för mig. Jag brukar nästan alltid gråta. Han var en så fin människa. Och det kan alla se, även om man inte kände honom. 

Jag kommer ihåg första gången jag hörde honom och såg honom dansa. Jag tror det var 2003. Jag började använda datorn och internet då. Jag älskade Britney Spears och såg ett klipp där hon och Michael uppträdde med The Way You Make Me Feel på hans 30-års anniversary. The Way You Make Me Feel är en utav mina favoritlåtar med honom. Men Man In The Mirror betyder också väldigt mycket för mig, och jag tror det är viktigt att alla riktigt ordentligt lyssnar på den låten och dess budskap. Make That Change är ett av mina livsmotton. Han var ett geni.
 
Det enda jag vill säga egentligen, och om jag någonsin skulle få chansen att säga någonting till Michael, så skulle det vara att jag älskar honom, att hans musik betyder väldigt mycket och att vi aldrig kommer glömma honom. Det kommer iallafall aldrig jag att göra.




Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback