Tågen har slutat gå!

Herreguuuuuuuuuuud så skönt att den är borta! Jag kommer antagligen att sakna den en del, men bara för att den liksom.. Den var alltid där. Jag hade alltid något att hålla på med om jag blev uttråkad. Haha! Men det är så himla skönt att den är borta! Tandköttet är ganska svullet nu, men det känns inte. Det känns konstigt att kunna känna framsidan av sina tänder igen. De är så.. Stora! Haha! Och raka! Herregud, trodde aldrig att jag kunde få så raka tänder! Och nej, jag tänker inte slänga upp en före- och efterbild. Ni får nöja er med bilder från den tiden jag hade tandställning och hur jag ser ut nu! ;)

I övrigt så har min dag varit jättetrevlig! Har varit ganska trött, vaknade redan vid klockan åtta. När jag kom hem så kom Natalie och lite senare kom även Evlina. Vi kollade på film, The Animal. Riktigt rolig! Imorgon ska jag också upp ganska tidigt, ska in till stan vid tio-tiden och ta spruta. 
 
Mår ni lika bra som jag så att ni kan gå runt och le hela tiden?

Comments
Evelina Sjöstrand

Oooh vad fint leende du har fått nu när du fått slippa rälsen! Visst är det en skön känsla att äntligen få känna sina tänder igen. ;D

2012-06-27 @ 18:20:07

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback