The Twilight Saga: Breaking Dawn Part 1.

Tidigare ikväll bestämde jag mig för att se en film. Så, jag kollade på Breaking Dawn, en film jag länge velat se. Jag har en sak att säga; se den!

Jag har nog aldrig gråtit så mycket till en film! Den är så himla fin! Jag är inte världens största Twilight-fan, men denna filmen var så himla vacker! Definitivt den bästa Twilight-filmen! Jag börjar smått längta till nästa (och tragiskt nog; den sista) kommer ut. Du behöver inte ens vara ett Twilight-fan för att se filmen. Den är verkligen jättefin. 

Jag har inte så mycket att säga faktiskt. Tyckte lite små grejer i början var konstiga, men det glömdes snabbt bort. Det enda jag kan säga är att ni borde se den om ni inte redan gjort det! Den är otroligt fin!


Comments
sanna hyvärinen

Hej fina du!
Jag har alltid velat bli designer och har nu designat två väskor & tagit inspiration i aztec mönster och space mönster i en tävling Nelly.se har anordnat. Jag skulle bli JÄTTE JÄTTE GLAD om du ville rösta på mina två bidrag, och du skulle göra min dag! Jag lägger självklart till dig på bloglovin om du har det! Puss och kram.

http://designyourhandbag.nelly.com/?v=showbag&bag_id=2449

http://designyourhandbag.nelly.com/?v=showbag&bag_id=2469

(Om det krånglar: Jag mailade dit och dem sa om det krånglar så testa vara utloggad från Facebook från början när du går in på sidan för att rösta. Och sedan logga in (för att godkänna röstningen) med hjälp av Facebook efter du tryckt på knappen rösta.)

/ WWW.SOCOSY.BLOGG.SE

Svar: Wow, jättesnygga väskor! Hade absolut köpt väskan med som var lite större (den där modellen är med på bilden). Den var jättesnygg! Har iallafall röstat på båda nu, lycka till i tävlingen! :D
josefinborgman.blogg.se

2012-07-04 @ 18:42:00
URL: http://socosy.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback