Vikingamarknaden.

Hallå!
Förra året gjorde jag ett inlägg om att jag hade varit på Vikingamarknaden i Foteviken med min mamma, min bror, moster och hennes man. Idag var det dags igen! Idag kunde däremot inte min moster och hennes man följa med, så vi åkte dit med min barndomsvän och hennes familj. Vi var där vid tolv-halv ett tiden tror jag, och det var hur mysigt som helst! Och det var aaaaaaaasvarmt. Men, man ska ju inte klaga på vädret när det för en gångs skull faktiskt är varmt. Dock så blev jag ganska trött efter några timmar, och när vi skulle hem följde dom med oss och fikade hemma hos oss.

Nu ska jag bara ta det lugnt och se om det finns någon bra film jag kan se på ikväll, och när vi har ätit middag ska vi eventuellt in till Borstahusen eftersom det är massa grejer som händer där. Mamma ville se när någon spelade, kommer inte ihåg vem det var.

Imorgon ska jag och Evelina (min barndomsvän som följde med till Vikingamarknaden idag!) till Helsingborg och se Rock Of Ages på bio! Ska bli sjukt spännande!

Jag tog inte med min kamera idag, så ni får en bild från förra året!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback