Dag 16 - Mitt favoritminne.

Okej, jag har varit riktigt dålig på att skriva här de senaste två-tre dagarna, men jag har inte haft tid att plocka upp datorn och jag har inte kunnat blogga från mobilen. Igår var jag på besök med mamma hos en av hennes kompisar, och dagen innan det var jag och mamma och handlade direkt efter skolan, och jag var rätt trött efter skoldagen, så.. Men nu har jag webbmatte och kan slänga in några ord.
Jag har jättemånga fina minnen, och kan omöjligt plocka ut bara ett! Så jag väljer topp tre! ;) Utan inbördes ordning!
1. Tokio Hotel konserten 2010. En utav de bästa dagarna i mitt liv!
2. Erik Grönwall konserten på Landskrona Karnevalen 2010. Också en utav de bästa dagarna i mitt liv!
3. När jag fick reda på att jag kommit in på Mega Musik. Ja.. Också en utav de bästa dagarna, haha! Rätt roligt att jag sitter på Mega Musik när jag skriver detta.. Fint!

Nu slutar snart denna lektionen, tjohej! Ni får dag 17 och 18 när jag kommer hem!

Comments
My

Sv: Mahahahaha thanks! Blev så mycket UK där att jag skrev det på auto, haha!

2012-03-15 @ 12:08:24
URL: http://obviousimaginations.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback