Dag 17 - Det här får mig att må bättre.

Ja, det finns ju väldigt många saker som får mig att må bättre, beroende på vad som får mig att må dåligt. Men en sak som ofta hjälper är att gå en runda, helst vid havet, och bara tänka på allt mellan himmel och jord. Jag brukar ta med kameran så att jag håller mig sysselsatt och kan gå längre. Ofta har jag även musik igång i hörlurarna, men ibland är det så.. Otroligt att bara lyssna på naturen. Det är en stor inspiration, faktiskt. Jag får ofta alltid några idéer när jag går dessa runderna. Nu var det ett tag sedan, men jag har inte riktigt haft tid.

Bjuder på en gammal bild! Ibland är det sådanna idéer jag kan få när jag är ute på mina runder!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback