Dag 18 - Det här hade jag på mig idag.

Nu har jag varit hemma i snart en timme... Vaknade vid 10 och gick ut för ett ärende på vårdcentralen vid 11. Det är så härligt väder ute! Det är typ molnigt och lite soligt på samma gång. Inte för kallt, men inte jättevarmt heller. Hittade min gamla underbara gråa mössa, men den blev för varm. Det är det jag hade att göra idag, haha. Fick lust att fota egentligen, men kameran lämnade jag kvar hos mamma..
Har också börjat tröttna på att jag ska ha ont i huvudet hela tiden. Det börjar gå över gränsen nu.. Har ont i huvudet i princip hela tiden, förutom när jag är ute (det hjälper ibland med att jag går ut). Någon som har/har haft det likadant?

Iallafall, här får ni en snabb iPhone bild på kläderna jag har på mig idag! Skulle egentligen lagt upp detta igår, men då hade jag inte så roliga kläder på mig och det var inget bra ljus på kvällen..
Tröja från H&M (fått av mamma), linne från Gina Tricot, byxor från BikBok och halsband från H&M.


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback