Dag 21 - Det här är viktigt för mig.

Det finns många grejer som är viktiga för mig, men mina vänner, familjen och musiken kommer på första plats. Detta betyder allt för mig. Det är mitt allt. Om jag ser mina vänner ledsna osv så försöker jag alltid att stötta dom och göra dom glada. Samma sak med min familj. Om min familj går itu så går jag itu. Nu är mina föräldrar i och för sig skilda, men det har dom varit ända sen jag var liten, och vi funkar ändå. Och  musiken behöver vi inte ens snacka om.

Jag ska strax äta kålpudding och sedan äpplekaka, och sedan ska jag hem till mamma! Ska faktiskt dit en timme tidigare. Ska ha ett litet kalas för mamma som fyllde år förra helgen! Ska bli supermysigt! Ha en fin dag!

Comments
Moa Andersson

Säg grattis till din mamma från mig och min mamma :D

hahah, saknar dig <3

2012-03-18 @ 17:35:10
URL: http://baratriangel.blogg.se/
Neliiizh

SV: Tack fina Josefin! :) need to talk to you! :D

2012-03-19 @ 16:42:02
URL: http://onlyneliiizh.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback