Dag 22 - Mina starka sidor.

Nu är det inte alls många dagar kvar på listan jag håller på med, och ännu mindre blir det när jag tar bort några dagar. Jag känner att vissa bara är helt onödiga, det är precis likadana som vissa gamla. Så, jag kommer hoppa över några. Och idag kommer jag skriva kortfattat!

En utav mina starkaste sidor är väl att jag är en bra vän för att jag alltid lyssnar, alltid finns där för att stötta. Det kvittar vad det handlar om, jag försöker alltid ta mig tid att lyssna. Förutom kanske mitt på natten när jag sover.. Hehe. 

Nu ska jag se lite på The Simpsons som går på tv och sedan ska jag dra igång några avsnitt av Criminal Minds. Denna dagen har gått så otroligt långsam!

Det är inte säsong ett jag tittar på.. Jag är på sista avsnittet av säsong två!



Comments
Viktor Lexo

Du är en underbar tjej! :D

2012-03-19 @ 19:01:48
URL: http://www.biffen2011.devote.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback