Dag 6 - Mitt tidigaste minne.

Ja... Jag har egentligen så många minnen från när jag var liten, som säkert inte många andra heller har. Men jag kommer faktiskt ihåg när jag gick på Småstjärnorna i ettan och tvåan! Haha, jag älskade att springa runt där, en gång i veckan på Folkets Hus i Landskrona. Välja ut en/två favoritlåtar som man ville sjunga och dansa till. Jag var galen då. Vi har ett kort någonstans där jag springer runt ute hos publiken. Like, what happend? Varför gör jag inte så nu? Haha. I'll get there. ;)

Jag är längst fram på bilden i rosa kofta, för er som inte gissade det!

Comments
Alice

Hej! Just nu pågår det en tävling på min blogg där du har chansen att vinna en länkning och få fler besökare, så delta gärna! :)



Kram!

2012-03-04 @ 16:10:33
URL: http://alicelifeonly.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback