New In; Jacket.

Jag och mamma var som sagt på Center Syd idag och kollade runder i lite affärer. När vi gick in på Vero Moda så såg vi att de hade en jättestor rea! Det var 70% rabatt på nästan allt i butiken! Mamma hittade en härlig t-shirt och jag hittade denna godingen! Den är väldigt tunn, så det är typ en sen vårjacka, så typ en sommarjacka. Jag kommer att använda den flitigt, eftersom den kommer matcha ett par fejkade Jeffrey Campbell skor som jag ska köpa när jag får mina pengar! Jackan kostade från början 499 kronor, så det var verkligen ett kap!




Comments
Neliiizh

Va fin! :)

2012-03-10 @ 19:57:10
URL: http://onlyneliiizh.blogg.se/
Hannah

Bouncade in på din blogg bara sådär. Måste säga att den är väldigt fin och att jackan du köpt är skitsnygg.

Kram!

2012-03-11 @ 00:21:07

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback