Aerosmith fever is higher than ever!

Hejsan!
Trött som jag är så sitter jag här. Det liggen massa papper utspritt över sängen. Jag har just skrivit klart och skickat in min uppsats i svenskan som skulle vara klar imorgon. Ångest. Har jobbat på den typ sedan jag kom hem och känner att den inte alls blev bra, men jag hade ändå inte kunnat göra den bättre i nuläget, och ja.. Den ska ju vara inne imorgon. Egentligen har jag ett till arbete och göra men det hinner jag inte nu. Ska kolla i min nya tidning och sedan ska jag sova. Ledig på fredag, vilket är otroligt skönt! Jag stannade längre i skolan igår, längre än vanligt. Iallafall för min del. Bytade sångtid med en i min klass, så jag hade sång mellan halv fem och fem. Kom hem lite innan sex. Gissa om jag var trött? Men jag slutade tidigare idag eftersom jag inte kunde delta på idrotten, så det var ju lite skönt.

Hoppas ni mår bra därute! Kände att ni ville höra lite skolsnack.. Det är lika bra att ge gärnet nu innan sommarlovet! Och vi har 50/60-taluppspel på tisdag! Är grymt taggad!


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback