Eurovision Song Contest 2012!

Åh, jag kan inte fatta att vi vann! Eller, jo, det kan jag, för Loreen är grym! Men.. Det är ändå kanska mäktigt att se sitt eget land vinna Eurovision! Förra gången Sverige vann var jag väldigt liten, så det är inget jag kommer ihåg.. Jag ska absolut försöka vara på plats när det är i Sverige! Vart det ska hållas vet jag inte, men antar Globen. Kommer bli hur mäktigt som helst! Grattis Loreen!

Ja, att vi vann Eurovision gjorde nästan hela min dag igår, men jag måste bara berätta att jag även blev otroligt glad när H.E.A.T var på tv! Dom är så fina!

Vilken var er favoritlåt från Eurovision Song Contest?


Comments
Felicia

Loreen var ju bäst, helt klart!

2012-05-27 @ 11:55:32
URL: http://faliciabanan.blogg.se/

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback