Lugn kväll.

Hallå! 
Jag har bestämt mig för att börja min helg med skön och lugn kväll. Jag är ledig imorgon, och då ska jag fylla på min mobil med pengar och sedan lyssna in en massa Ozzy/Sabbath låtar jag inte ännu hört, som Ozzy ska köra på lördag. Jag ska ju se Ozzy & Friends! Kommer bli så jäkla häftigt, att se Ozzy en gång till, Zakk Wylde en gång till (han var på Sweden Rock förra året med sitt band Black Label Society), att få se Geezer och Slash! Vi har dessutom sittplats under tak, så jag är nöjd! Sist jag kollade upp det så ska vi sitta mitt emot scenen, vilket, enligt mig, kanske är de bästa sittplatserna. Fast, det kanske beror på hur arenan är. 

I alla fall så ska jag stänga in mig på mitt rum ikväll med mitt godis jag fick av min mentor idag i skolan, läsa lite ur Keith Richards självbiografi och kolla på några avsnitt av 21 Jump Street. Och om jag orkar så kollar jag kanske lite på Criminal Minds. 

Ha en fin kväll!

Comments
Moa

gillar HIF godis tröjan! :D

2012-06-03 @ 21:18:06
URL: http://ponnyguts.tumblr.com

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback