Things are happening!

Sitter i soffan tillsammans med min familj som kollar på tv. Själv blickar jag lite framåt, det är ju lite grejer som händer nu. På tisdag har vi uppspel i skolan, med temat 50/60-tal. Varje band har fyra låtar, och mitt band har Gimme Some Lovin', Hey Bulldog, Fa Fa fa (Sad Song) {den ska jag sjunga} och Lucille! Två veckor efter det har vi uppspel igen, denna gången utomhus, och då får hur många som helst komma. Hoppas att så många som möjligt (av mina släktingar och vänner) kan komma! Då ska vi köra Lucille och Somebody That I Used To Know. Samma helg är det äntligen dags för Ozzy & Friends i Malmö! Slash är med i showen, så det kommer bli otroligt grymt!

Det var allt jag hade att säga! Fast, förresten så har jag börjat spela lite på pappas ukulele!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback