Uppspel @ Mega Musik!

Hejsan! 
Imorgon har alla årskurser på Mega Musik uppspel! Det blir ju då sista uppspelet för denna terminen.. Egentligen var det meningen att vi skulle haft det utomhus, på Konsul Olssons plats i Helsingborg, men tydligen ska det regna hela dagen imogon så vi fick flytta på det. Vi ska istället ha det på Mega Musik, så det kommer antagligen bli väldigt trångt. Det ska bli otroligt roligt, även om det kommer bli lite tråkigt då knappt någon från min familj & släkt kommer för att titta på mig. Men det förstår jag, alla jobbar ju och det kanske inte alltid är så himla lätt att få ledigt. Men jag har för mig att två stycken ska komma, och det är jag ju väldigt tacksam för!
Min grupp ska spela Lucille (Little Richands, som vi även hade på förra uppspelet) och Somebody That I Used To Know. Ingen aning om vem som gjort den från början, men ni vet säkert vilken låt det är! Den ska jag spela gitarr på, i alla fall. ;)

Nu ska jag chilla lite, och måla mina naglar!
Ni får en bild från vårt förra uppspel så länge!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback