Beting.

 
 
Fy vilken dag! Har verkligen känt mig konstig idag, och allt endast för ett beting. Vi skulle sjunga/spela (beroende på vårt huvudinstrument) Signed Sealed Delivered (I'm Yours) av Stevie Wonder med treorna som band. Vi började dagen med lite avslappning där man fokuserade på sina andetag, sedan hade vi lite snack angående nervositet och andra grejer man går igenom när man ska prestera på scen eller liknande. Så, hela förmiddagen gick åt att vi på något vis förberedde oss inför betinget på eftermiddagen.

Som jag sa har jag under dagen känt mig väldigt konstig. Jag var yr, tom, glad, ledsen, deprimerad, nervös, avslappnad, spänd, hade hjärtklappning, syrebrist och allt möjligt. Igårkväll var jag nervös för att jag inte skulle kunna texten till låten (man fick tydligen ha texten framför sig men det visste inte jag). Sedan, tidigare idag var jag lite orolig för att jag skulle komma in fel eller sluta för tidigt på vissa ställen i låten. Men jag tränade mycket så jag satte det till slut, och betinget gick bättre än jag väntat mig. Det blev kanske inte perfekt, men rösten brast aldrig och jag glömde inte heller bort texten. Det bästa med det hela är att jag knappt var nervös innan det var min tur! Så jäkla härligt, brukar alltid vara så himla nervös!

Bara för det så bjuder jag på en gif jag gjorde i söndags!

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback