Bowling.

Det var inte längesedan jag bowlade, men det gör mig absolut ingenting att vi faktiskt hade bowling på idrotten idag! Det är ju så fruktansvärt kul med bowling!

Efter att ha spelat med mina grannar, och med My och hennes bror när jag var i Kalmar senast, har jag fått lite bättre grepp om hur man egentligen ska bowla. Jag har ju bowlat en hel del i mitt liv (aldrig tagit kurser, dock) med min mormor och min bror, men har aldrig egentligen vetat om hur man ska göra. Nu vet jag, och nu går det otroligt mycket bättre, och det är tusen gånger roligare! 

Jag måste få skryta lite. Jag, Ellinor och Evlina delade en bana, och det första jag gjorde när vi började var en strike. How freakin' legendary is that?! Blev ganska chockad själv, och fick 3-4 till strike:ar (dock så var några stycken på andra slaget, men ändå!). Jag vann inte, men det är inte det jag är ute efter när jag bowlar. Det är ju så himla kul så jag bryr mig inte riktigt om placeringen! Ellinor förtjänade dock sin vinst, tycker jag!


Ikväll har jag gjort sångövningar, övat på mina grejer på keyboard inför uppspelet på måndag, och läst. Jag har två kapitel kvar på Dee Snider's självbiografi, och sedan ska jag börja på en annan bok, som jag nyss fått hem i brevlådan!

Hoppas ni har det bra!
Två bilder från bowlingen! (Ja, var tvungen att fota att det första jag gjorde verkligen var en strike.. Sånt händer ju inte allt för ofta!)


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback