Last night & American Horror Story.

Halloj!
Igår hade jag mysigt med Evlina! Vi köpte cola, chips och donuts och kollade först på Paranormal Activity Tokyo Night (ganska bra!) och sedan började vi kolla på American Horror Story. På kvällen stack vi ner mot stan eftersom det var Kulturnatten, och vi såg på Natalies två dansföreställningar. Shit, grym tjej! Hon är verkligen jättevacker när hon dansar! Föreställningen (föreställningarna*, det var samma båda gångerna) var blandad med både teater och dans, som jag tyckte var väldigt kul. Är själv ganska sugen på teater!
Efter hennes sista föreställning gick jag, Evlina och Natalie till kasernplanen för att kolla på With Eyes Of Apathy. Inte dåliga dom heller! Hade med min kamera och tog några bilder, blev nog några bra.

I alla fall så har jag börjat kolla på American Horror Story. Har bara sett de fem första avsnitten, men det är faktiskt riktigt intressant! Hittade en grym sida där man kan se alla avsnitten på. Så, idag har jag bara pluggat och kollat på American Horror Story. Och det ska jag fortsätta med! Måste även öva inför måndagens uppspel!





Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback