Rockmässan 2012.

Wow, två inlägg på en dag! Inte dåligt, inte dåligt...
 
Tänkte i alla fall berätta lite om Rockmässan i Malmö som jag var på idag. Så jäääkla synd att jag inte hade med mig mina pengar! Hade bränt alla där, lätt. Fanns jättemånga LP-skivor, cd-skivor, band merch. Hittade jättemycket KISS-grejer (samlar saker osv) och där var en ganska maffig Iron Maiden-utställning. Himla häftigt! Förra året träffade jag Sebastian Bach från Skid Row där, men detta året var där inga intressanta stjärnor där som jag lyssnar på... Däremot så uppträdde Sassa från Idol och Anders Tengner hade en föreläsning om Yngwie Malmsteen. Det var intressant. 

Tog inte med min kamera, så det blir inga bilder från själva Rockmässan. Däremot bjuder jag på en bild på tre av fem tidningar jag fick helt gratis! Fick fyra KISS-tidningar och en Sweden Rock Shop-tidning. Awesome! Fick 2-3 Sweden Rock Festival flyers också, haha...

Comments
Louise

Vilken fin blogg du har! :D

Svar: Tack så mycket, vad glad jag blir! :D
josefinborgman.blogg.se

2012-10-28 @ 11:35:06
URL: http://louisesnall.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback