Sleep over med Evlina!

Tjena!
Just nu sitter jag och Evlina i min säng med vars en dator... Sociala! Vi ska i alla fall kolla på en film snart och ta det lugnt.. Mysigt! Tidigare idag har vi varit hemma hos henne och kollat på Awkward... Jag började kolla på den för någon vecka sedan, men eftersom jag inte har MTV hemma hos min mamma (och de tar bort avsnitten på hemsidan..) så har jag bara kunnat se det första avsnittet av säsong två. Men vi kunde kolla på de andra på MTV idag! 

Tidigare tog vi lite outfit-bilder på mig, men jag har problem med mitt Photoshop just nu, så jag kan nog inte lägga upp dom förrens imorgon.

Hoppas ni har det bra!

Comments
Evlina

HIHIHIHIHIHIIHIHHII!!!!!!!! SÖTIS

2012-09-21 @ 19:53:54

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback