Teddy bears.

Som jag berättat förut så har jag ett fotoprojekt i skolan som går ut på att fota nallar i studion. Jag är klar med själva fotandet, och igår redigerade jag en bild lite snabbt bara för att kunna visa en av bilderna. Där finns så otroligt mycket mer jag skulle kunna göra med denna bilden, som t.ex förbättra bakgrunden osv. Det är något jag kommer pilla med en annan dag!

Ville som sagt bara visa er lite snabbt. Skulle vara kul med lite kritik och feedback! Hade inte själv någon speciell tanke med dessa bilderna, så det skulle vara kul att se vilka känslor ni får ut av den här bilden!

/As I've said before I'm doing a photo project in school where I shoot teddy bears in the studio. I'm done taking the pictures, and yesterday I edited one of the photos a little so I could show it. There's so much more I could do with this picture, such as making the background better etc. It's something I will do some other day! It would be interesting and fun with some feedback! I didn't have any special thoughts or messages behind these pictures, so it would be fun to hear what kind of feelings you get with this picture!


Comments
Neha - Foton, Sömnad, Tips & Trix

Jag älskar nallar! Har en hemma som är 1m hög:)

Svar: Åh, vad mysigt med en som är så stor! :D Hade två jättestora också förut, men vi har tydligen gjort oss av med dom ):
josefinborgman.blogg.se

2013-04-07 @ 04:05:12
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
Sandra Stjerneus Olsson

vilket roligt skolprojekt! :)

kika gärna in hos mig, kram :)

2013-04-07 @ 09:50:20
URL: http://sandrastjerneus.se/
▲e m m a m a t t s s o n▲

åh va mysig bild! :D

2013-04-07 @ 18:47:43
URL: http://www.emmwah.webblogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback