Christmas gifts

Jag hoppas verkligen att ni alla har haft en underbar och mysig jul! Det har jag haft. Firade jul i måndags med pappa, och igår firade jag med mamma och vår släkt där. Hos mamma äter vi inte det traditionella julbordet, utan vi kör med kött, potatis, brunsås och svål. Och rödkål, såklart! Så muuuumsigt. 

Jag ville snabbt visa julklapparna jag fått. Skriver upp en fin liten lista här ifall ni inte kan se ordentligt på bilderna (ärligt nu, dom blev ju som vanligt inte superbra..). Pengarna och presentkorten finns inte med på bild eftersom det är så tråkigt att titta på. Hehe.
Av pappas familj fick jag:
Canon Powershot SX260 HS (kompaktkamera, ska användas bl.a vid Aerosmith-konserten!!)
Jack Daniel's-tavla
Pirates Of The Caribbean; Död Mans Kista
Tändstickor (fick av lillebror, 8 år. Han hade dekorerat paketet jättefint, hihi!)

Av mamma och mammas släkt fick jag:
Pengar
2 presentkort
John Mayer; Paradise Valley
Criminal Minds; Säsong 4
Hoodie
Tröja
Prydnadsängeln
Väska & sjal till balen (visade inte dem i bilden, ska visa er senare nästa år!)

From my father's family:
Canon Powershot SX260 HS (camera, will use it at the Aerosmith concert!!)
Jack Daniel's picture
Pirates Of The Caribbean; Dead Man's Chest
Matches (my younger brother, 8 years old, decorated them, hihi!)

From my mom's family:
Money
2 giftcards
John Mayer; Paradise Valley
Criminal Minds; Season 4
Hoodie
T-shirt
Ornamental angel
A bag and a scarf for prom (will show them later next year!)
 
/I really hope you all hade a very lovely and cozy Christmas! At least I have. I celebrated with my dad's family on Monday and yesterday I celebrated with mom and her family. When we're with mom's family we don't really eat the traditional Swedish Christmas food, we eat meat, potatoes, brown sauce and ''rind'' (probably not the right name). And red cabbage, of course! So yummmmyyy. I just wanted to show you my Christmas gifts real fast. I'll write you a nice list in case you can't see what the pictures are showing (to be honest, they're not super good as usual..). The money and giftcards I got aren't in the pictures, since that's a bit boring to look at. Hehe.

 

Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback