I wanna see the world

Något jag ofta tänker på är att få komma bort. Jag är inne på Pinterest dagligen (får jättemycket inspiration där! Här är min Pinterestoch följer en del som lägger upp otroligt fina bilder på naturen. Det står inte alltid vart bilderna är tagna och det är lite synd. Men ett ställe jag inte kan sluta tänka på är Nya Zeeland. Jag vill dit så otroligt mycket! En dag ska jag dit... Får jag drömma riktigt mycket vill jag också bo där någon gång. Jag har ju, som ni kanske förstår, bara sett bilder och videos från Nya Zeeland. Det räcker med att titta på Sagan Om Ringen och The Hobbit så får man sig en liten uppfattning om hur där ser ut. Jag SKA dit någon gång i mitt liv! 

Jag drömmer ofta om att få bo nära en stor skog. Kanske en liten sjö eller något också. Tänk att bara, när som helst, kunna ta på sig ordentliga kläder, ta med kameran och bara gå ut i skogen och fota och bara andas. Få se naturens skönhet. Kanske även att lära sig bågskytte ute i den vilda skogen. Sitta där ute, på en sten nära en sjö med ett vackert vattenfall, och bara vara. Bara titta. Åh!

Här kommer de senaste inspirationsbilderna från min Pinterest! Titta och njut!

/Something I often think about is getting away. I'm on Pinterest daily (I get lots of inspiration there! Here's my Pinterest) and I follow a few people who repins extremely beautiful pictures of nature. It doesn't always say where the pictures are taken, which is pretty sad. But a place I can't stop thinking about is New Zealand. I want to go there so bad! One day I will go there... If I can dream real much I want to live there sometime too. I have, as you may understand, only seen pictures and videos of New Zealand. Watching The Lord Of The Rings and The Hobbit is enough to understand how beautiful it over there. I WILL go there sometime in my life! I often dream about living near a huge forest. Maybe a small lake or something as well. Just imagine to, whenever you feel like, getting dressed, take your camera and go out in the forest to take pictures and just breathe. To see the beauty of nature. Maybe even learn archery out in the wild forest. To sit there, on a rock near a lake with a beautiful waterfall, and just be. Just look. Ah! Here's the latest inspirational pictures from my Pinterest! Look and enjoy!

 
 
 

Comments
Natalie

Du hade nog trivts i norrland ;) skog överallt typ!

2013-12-19 @ 00:17:13
URL: http://skipabeaat.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback