Favorite CD's from my collection!

Tidigare idag raderade jag Photoshop från min dator. Jag har bestämt mig för att köpa det ordentligt istället för att ha en nedladdad version. Det ska fixas på onsdag, men tidigare idag fick jag en kul idé till ett blogginlägg. Det var egentligen tänkt att jag bara skulle ta några bilder, men eftersom jag inte kunde redigera dom tänkte jag att jag kunde göra en film istället!

Så, det gjorde jag. I videon visar jag mina favorit album från min CD-samling! Däremot gjorde jag ett misstag i filmen, och det var att jag glömde skriva Alice Cooper-Welcome 2 My Nightmare i eftertexten, meeeeeen den finns ju med i videon. 

Hoppas ni gillar videon och uppskattar att jag gjort något nytt! Ett tips; Kolla videon i HD!



Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback