Shopping!

Jag säger bara en sak; jag känner mig så fruktansvärt handikappad utan Photoshop!!! Fan, varför skulle jag ta bort det för?!?!? Hahaha, neej, men det kommer förhoppningsvis kännas lite bättre när jag beställer Photoshop imorgon... Men jag måste ändå vänta en vecka innan det kommer hem till mig.. Tills dess får jag använda mig av Instagram-bilder eller så får jag göra som igår; göra videos.

Idag åkte jag i alla fall till Center Syd vid fyra-tiden då Vero Moda hade 70% rea på allt i butiken! Jag förväntade mig inte att jag skulle hitta något, men jag hittade en jättemysig stickad tröja och ett par skinnbyxor jag kollat på ett tag! Så nääjs! Än så länge har jag bara bild på tröjan, men jag ska ta andra bilder på den sen. Då får jag även ta bilder på byxorna!


 

Comments
J O Y ▲

Snygg tröja!

Svar: Tack så mycket! (:
josefinborgman.blogg.se

2013-02-24 @ 01:37:10
URL: http://joysilver.blogg.se

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback