Sjuk.

 
Det känns som att jag har fått en hel del saker gjorda under lovet. De två första dagarna gjorde jag en hemtenta och fick lite nya kläder. Jag spenderade onsdagen på gymmet och efter gymmet gick jag till pappa så att han kunde fixa en grej på min dator och även beställa Photoshop åt mig. Det var inte förrens i torsdags som jag hade en riktig chill-dag med en massa Criminal Minds avsnitt och så. Under natten blev jag däremot sjuk och när jag vaknade i fredags hade jag ont i halsen, huvudet och var rejält förkyld. Mamma hade bestämt sig för att sluta tidigare den dagen så att hon och jag kunde åka till Väla, men jag orkade inte. Vilket var lite synd.

Så, hela helgen har jag bara varit hemma och vilat. Jag är fortfarande inte frisk och jag behöver antagligen stanna hemma från skolan imorgon, vilket jag egentligen inte alls vill. Vi har uppspel om en vecka, och jag vill inte missa repen.


Jag bjuder i alla fall på två gifar jag gjorde tidigare i veckan! Hoppas ni mår bra! (:


Comments

Comment here:

Name:
Kom ihÂg mig?

E-mail: (will not be published)

URL/Blog:

Comment:

Trackback